Koordinátor zakázek / technická podpora
Kadlec-elektronika s.r.o. je českou technologickou společností, která dodává zákazníkům ze soukromého (B2B) i státního sektoru (B2G) produkty jako jsou vyvolávací systémy, online rezervační systém (SW produkt), poplatkové automaty, číslicové, textové a grafické LED panely, digitální hodiny a systémy jednotného času, inteligentní dotykové průmyslové displeje, proměnné dopravní značení a další. Zákazníkům nabízíme komplexní služby – návrh, vývoj (vlastní HW i SW vývojové kapacity), výroba, realizace, servis.
Náplň pozice:
– Koordinace a technické řešení zakázek – pro oblast vyvolávacích systémů a poplatkových automatů
– Technická podpora zákazníků a obchodního oddělení
– Podpora při vývoji nových výrobků
– Spolupráce s oddělením obchodu, vývoje, konstrukce a výroby
– Reporting obchodnímu řediteli
– Součást týmu 7-10 lidí
Požadujeme:
– technické SŠ/VŠ vzdělání (ideálně obory informatika, elektro slaboproud, softwarové inženýrství, hardwarové inženýrství)
– organizační schopnosti, samostatnost, důslednost
– ŘP sk. B, praxe v řízení
– zkušenost s koordinací zákaznických projektů, s komunikací se zákazníkem
– schopnost čtení technické a výkresové dokumentace
– znalost, povědomí o síťové komunikaci
– Anglický jazyk pro účely čtení technické dokumentace
Výhodou:
– zkušenosti s realizací zakázek SW či HW produktu, ve státní či soukromé sféře
– pracovní zkušenosti se síťovou komunikací
– znalosti nástrojů pro vzdálenou správu
– komunikativní znalost anglického jazyka
Nabízíme:
– kreativní různorodou práci s technickými produkty
– zázemí stabilní soukromé firmy s dominantním postavením na trhu a portfoliem vlastních výrobků
– stravenkový paušál
– dovolenou navíc
– práce na plný úvazek v režimu 7,5 hod. denně
– služební telefon a notebook
Nástup:
– ihned nebo dohodou