Nákupčí
Kadlec-elektronika, s.r.o. je českou technologickou společností, která spolupracuje se zákazníky z řad soukromého (B2B) i státního sektoru (B2G), s produkty jako jsou vyvolávací systémy, online rezervační systém, poplatkový automat, inteligentní dotykové průmyslové displeje, číslicové, textové a grafické LED panely, digitální hodiny a systémy jednotného času, proměnné dopravní značení a další, s vlastním vývojem HW i SW.
Náplň práce
Spolupráce se stávajícími dodavateli materiálu
Vyhledávání nových dodavatelů
Zajištění materiálu pro výrobu – zavážky materiálu do kooperací
Návrhy a optimalizace nákupních podmínek
Komunikace s dodavateli v rámci optimalizace výrobních procesů
Koordinace požadavků souvisejících s novými projekty
Spolupráce s dalšími odděleními ve společnosti – výroba, servis, realizace, obchod
Zajištění agendy nákupu a prodeje termopapíru jakožto doplňkového spotřebního sortimentu vyvolávacích systémů a poplatkových automatů – nákup od dodavatele, administrace prodeje na základě poptávek, smluv
Požadujeme
SŠ vzdělání technického, příp. ekonomického směru
Samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, komunikativnost, systematičnost
Organizační schopnosti
Znalost práce na PC
Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Povědomí/znalost práce se strojní a elektrotechnickou dokumentací
Výhodou znalost technické/výkresové dokumentace
Výhodou znalost součástkové základny, slaboproudé elektroniky
Výhodou střední znalost AJ (slovem i písmem)
Nabízíme
Perspektivní, zajímavou a rozmanitou práci v zavedené české firmě
Moderní prostředí v příjemném kolektivu
Možnost profesního rozvoje
Příspěvek na stravování
Dodatečnou dovolenou
Služební auto, telefon
Práce na plný úvazek v režimu 7,5 hod.denně