Obchodní asistent/ka
Do našeho týmu zaměstnanců hledáme šikovnou uchazečku na pozici obchodní asistentka. Naším požadavkem je alespoň SŠ vzdělání, spolehlivost, pečlivost, znalost práce na pc a MS Office, praxe s fakturacemi, ŘP sk.B a chuť odvádět kvalitní práci. Výhodou je znalost práce v některém z firemních IS a základy AJ.
Popis pracovní pozice:
Podpora obchodního oddělení
- zadávání obchodních případů do informačního systému QI
- vystavování: zálohové faktury, dodací listy, záruční listy, shody, předávací protokoly, dobropisy
- kompletace podkladů obchodních případů (externí dodavatelé)
- fakturace a vedení obchodních agend, kontrola správnosti DPH, spolupráce s účetní
- zajišťování servisu kancelářských přístrojů, zejména tiskáren, kopírky a telefonní ústředny ve spolupráci s recepční
- vedení agendy zápůjček, inventarizace zápůjček ke konci roku
- zpracování měsíčního přehledu tržeb z QI
- podpora obchodu na konkrétní požadavky obchodníků, vyřizování běžné obchodní korespondence, archivace obchodních agend
Administrativní, organizační a správa pokladny
- zpracování měsíčních přehledů nákladů na telefony ve firmě, změny tarifů
- vyúčtování tuzemských cestovních příkazů
- vedení agendy motorových vozidel, zajištění přihlašování a odhlašování vozidel, spolupráce s externím pracovníkem pojišťovny, evidence a kontrola plateb povinného ručení a havarijního pojištění
- běžné administrativní úkony související s vedením pokladny, výdej a příjem hotovosti, hmotná zodpovědnost
- inventarizace pokladny
Nabízíme
- perspektivní a rozmanitou práci v zavedené české firmě
- moderní prostředí
- možnost profesního rozvoje
- příspěvek na stravování
- dodatečnou dovolenou
Nástup IHNED nebo dohodou